01 February 2010

Persatuan Penduduk TDI, TDI Group FB dan Blog TDI dirasmikan


Persatuan Penduduk Taman Desa Indah (TDI), TDI Group FB dan Blog TDI telah dirasmikan oleh YB Amirudin Shari, ADUN Batu Caves semasa Mesyuarat Agong Pertama persatuan pada 30 Januari 2010. Semoga group FB dan blog ini menjadi wadah perhubungan dan penyatuan warga TDI.

4 comments:

  1. TANIAH kepada semua ahli penduduk yg telah terpilih..sebagai AJK penduduk ...diharap dgn adanya AJK baru ...dikelolakan oleh Tuan Haji Zaini(sememang berjiwa rakyat)+ EN Razak...semua ahli .. di harap bertambah makmur dan eratnya ukhwah persahabatan penduduk semua..amin

    rizuan

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada AJK baru TDI. Saya selaku penduduk TDI memberi sokongan penuh kepada sebarang keputusan bersama AJK dalam membawa kesejahteraan kepada penduduk TDI khususnya.

    ReplyDelete
  3. akum...nama saya puan nelidya. saya baru saja terjumpa blog taman desa indah. kagum saya dengan usaha penduduk taman yang sangat murnih ini.

    saya bukanlah penduduk taman desa indah tapi saya berhajat untuk membeli rumah taman desa gemilang fasa 4 yang bakal dijual pada bulan ini. saya ingin bertanya mengenai developer bagi projek perumahan saudara semua. adakah pemaju menyiapkan projek ini dalam jangka masa yang ditetapkan?saya suka dengan kawasan perumahan ini dan sangat berharap saudara2 dapat membantu saya...terima kasih.wassalam....

    ReplyDelete
  4. wassalam Pn Nelidya. Alhamdulillah pemaju TDI telah menyiapkan Fasa2 di sini dalam waktu yang dijanjikan. Mungkin kita boleh berkongsi maklumat untuk kebaikan bersama.

    mohdmazran.blogspot.com

    ReplyDelete